Mclaren, Raikkonen'in "Salak" Dediği Perez'in Arkasında

yazar:

kategori:

Perez, Monaco yarışının agresif isimlerinden birisiydi ve yaptığı geçişlerle yarışta heyecanlı anlar yaşattı. Ancak Kimi Raikkonen’i geçmek isteyen Perez, temas yaşayınca aracında sorun oluştu ve yarış dışı kaldı. Olayı değerlendiren Raikkonen, Perez’e kızgınlığını saklamadı ve ona “salak” dedi ve birisinin onu şamarlaması sayesinde dersini alabileceğini söyledi.

Martin Whitmarsh “Orada çok fazla şikayet edilmesi gerektiğini düşünmüyorum. Monaco’da bu tür şeyler ara sıra olur. Onun ruhundan ve mücadeleci yapısından memnunum.”

“Bazen sınırları zorlayabilirsiniz ancak bazı harika geçişler yaptığını düşünüyorum. Onun adanmış ve yarıçşı olmasından dolayı mutluyum.” dedi.

Whitmarsh ayrıca Raikkonen ile olan temasta Fin pilotun tamamiyle suçsuz olduğunu düşünmüyor.

Whitmarsh “Olayı farklı yönlerden eleştirebilirsiniz. Checo kendisine yeteri kadar boşluk bırakılmadığını hissettiğini söyleyecektir ve bunu anlayabilirim.”

“Kimi çizgisini koruduğunu ve Checo’nun aşırı agresif geleceğini söyleyecektir. Kesinlikle şarj edici bir girişimdi ancak motor sporlarında bazen risk almanız gerekir. Başarısanız kahraman olursunuz, başaramazsanız üzülürsünüz.”

“O an Checo ön kanadına hasar verdi ve zor bir durum oldu. Ancak aynı zamanda fren kanallarında da sorun oluştu. Bu olay nedeniyle frenleri aşırı ısındı ve bozuldu.” dedi.


Yorumlar

“Mclaren, Raikkonen'in "Salak" Dediği Perez'in Arkasında” ögesine 59 yanıt

  1. ama whitmars gibi beceriksiz birtakım patronu olduğu müdetce McLaren düşmanları konuşmaya devam edecektir. Ron dennis takımı yönetecekti Raikkonende bu açıklamayı yapacaktı…

    Ayrıca Kimi'yi Montoya ile yazmamamın sebebi bu pilotların ikisinin arasında değil Montoya'nın takımla sorunu çıkmıştır.
    Evet Perez'de bu hafta aynı dediğin gibi risk aldı. Amman ne güzel oldu değil mi? Daha pilot olmanın anlamını öğrenememiş bir aptala o koltuğu verdiği için bende Whitmarsh'a kızgınım bu da ortak buluştuğumuz tek nokta…

  2. şuan neyin savunmasını yapıyorsun anlamış değilim, ayrıca yukarıda sadece montoya yazıp bırakan sensin bende kimiyi ekledim. Benimde kastettiğim Ron hertürlü riski alıp aynı anda çok büyük yıldızları takımda aynı anda yarıştırdı ancak her seferinde içlerinden biri pesetmek zorunda kaldı ve çekip gitti suçlu Ronmu??

  3. Bu raıkonenı kımse mahallede futbol maclarına fılan almıyorlarms heralde…. kısılık olarak cok buyuk sıkıntıları var

  4. Onur Gentas avatarı

    Kimi yıllar önce Ferrari'deyken Sutil'e son hız arkadan çarptığında kendinide bir ***** olarak görmüşmüydü acaba. Sutil için büyük bir şans vardı ve adamın gününü mahvetmişti. İyi pilot olabilirsin fakat bu terbiyesizlikleri hep yapıyorsun. Massa'yı bile hastanede ziyaret etmedin. Bu adamın fanlarınada hayret ediyorum. Sıfır karakterli bir pilotu bukadar nasıl sevebiliyorsunuz?

  5. Cesaret Montoya- Kimi?
    Bu ikiliden Kimi Raikkonen'in kariyerinde hangi takım arkadaşıyla sorun yaşadığını söyler misin? Öyle olmasına rağmen Mc Laren ve asıl o dönemde takımın başında olan Ron Dennis ne yaptı? dizginleyebildi mi pilotunu? Yoksa Montoya'nın sözleşmesi olmasına rağmen sezon içinde bırakıp gitmesine seyirci mi kaldı?

  6. Nebuchadnezzar  avatarı
    Nebuchadnezzar

    Arkadaşım, ben perez niye atak yapıyor demiyorum.Elbette yapacak.Çünkü kaybedeceği bişey yok..Ben senin yaptığın kıyaslamayı yanlış buluyorum.Perez yaptı da Alonso vettel neden yapmadı meselesini anlatmaya çalışıyorum.

    ben yemişim Alonso gibi, Vettel gibi puan korkusuna kapılıp yerime razı olayım mantığını güden pilotu.

    Sen bunu yazmışsın ben de buna itiraz ediyorum.Pereze ve atağına değil.
    Benim yazdıklarıma cevap verememişsin o yüzden tekrar soruyorum.
    1- Perez şampiyona lideri veya yakın takipçisi olsaydı bu hamleleri yapabilir miydi?
    2-Mclaren bahreyn ve ispanyada pereze ne dedi niye dedi?
    2.soruyu şu cümlene istinaden soruyorum

    .Yarışacaksın arkadaş, sürücüyse o da yarışacak, pilotsa o da yarışacak. Yarışmak için üst sıralara yükselmeyi hedef seçer pilot. Yerine razı olan pilot yarışçı olamaz. Bi çare arar geçebilmek için.

    Önce f1 in mental yapısını öğren sonra "yemişim Alonso vettel gibi süren pilotu" diye yaz.

  7. McLarenZDZB avatarı

    Ha bu arada son turlarda motor kısma, lastik koruma vs. konusuna değinmeden geçmişim. Bu hususta da bişiler söylemek isterim. Değindiğin konuda ancak sıralamada yerini garantileyen pilotlar bunu yapar, bu konuda haklısın. Ancak, yarışın sonuna kadar zorlayan pilot yok mudur?. Çin GP'de Hami son turda son viraja nasıl girdi bir hatırlasana. Vettel'e podyumu kaptırmamak için aracın canını çıkarmadı mı. Rosb. le aynı aracı kullandılar, lakin Rosb. motoru kıstı aheste aheste damalı bayrağı gördü. Ham ise nerdeyse patlatıyordu motoru. Buna ne diyeceksin. Kimse yer kazanmak için hiç bi şeyden vazgeçmiyor, kimse de yer kaybetmemek için motorunu kasmıyor son turlarda. Hala mücade edilebilecek ortam varsa son viraja kadar elinden ne geliyorsa yapıyor. Yanlış örnekler veriyorsun arkadaşım. (Bu arada yukarıdaki mesajımda yıldızla geçilmiş kelime F.Alonso olacak)

  8. Cesaret, Montaya-kimi…

  9. McLarenZDZB avatarı

    Arakadaşım, Monaco gibi bir pistte kaç tane geçiş alanı var. Sen Alonso taraftarısın onu anladık. Hadi senin pilotun kimseyi geçmeden başımı belaya sokmadan usluca finishe ulaşayım, aldığım puanlar yanıma kar kalsın dedi. Ee canım her pilot bu mantıkla yarışmak zorunda mı? Perez denedi denedi geçti değil mi?. Bodoslama dalmadı yani, tecrübe etti orayı yarışta. Ben diyorum ki geçişe müsait bir yer vardı Perez orayı kullanmayı yeğledi, ataklarını orada yaptı. Napacaktı yani ****** nun arka kanadını beynine mi kazıyacaktı yarış boyunca. Haa Rai ile yaşadığı kaza ise aynı mantıkla yaptığı hamleden kaynaklandı. Fırsatı kullandı lakin sonuç diğerleri gibi olmadı. Ben bu yarış için Perez gibi cesur yarışılmamasından yakınıyorum. Pazar günü yarışılmayacaksa C.tesi sıralamaya göre puan verilseydi o zaman. Yer zaman meselesi olmamalı, pilot her daim geçişler yapmaya odaklanmalı. Motoru koruyayım, lastikleri yakmayayım dersen sana derler ki sadece sende mi var bu sorunlar. Zorlayan pilot düşünmüyo mu motorunu, lastiğini. Onun da stratejisi böyle işliyo demekki. Kim ne derse desin, Perez'den her yarış bu tür atakları görmeyi yeğlerim. Puan alsa da olur almasa da.

  10. Raikkonen F1Team avatarı
    Raikkonen F1Team

    Benim anlam veremediğim Mclaren pilotları öndekilerin yavaş olduklarını iddia etmişler. Peki soruyorum niye Kimi'nin son geçişlerinde büyük ölçüde kullandığı ve aynı zamanda Di Resta'nın Massa'yı geçtiği yerde değil de kaçış alanı olan yerde geçiş yapmaya çalıştı hep Perez? Öndekilere yavaş dediklerine göre kendileri hızlı olmalılar değil mi?

  11. Haha, su Perez olayinda ortaya attiklarini inan Perez'in kendisi bile fazla gorurdu, agzin iyi laf yapiyor vesselam 🙂 haa su gastrointestinal duruma gelince, seni neselendirdigine sevindim, acikcasi ihtiyacin vardi. Soyle ki, bu durum beynin sporla ilgili son bazi vukuatlari hazmedememis olmasindan kaynaklanan psikolijik bir baskinin vucudun farkli uzuvlarinda vuku bulmasi da olabilir. Illa ki bilimsel yaklasim istiyorsan 1000 mg objektiflik iceren ibuprofen yardimci olacaktir, hadi kolay gelsin 😉

  12. Bakın kaza öncesinde Raikkonen ne diyor.

  13. perez kaliteli bir kumaşı var . en azından schumi,nin senna,nın gençlik yıllarındaki gözü pekliği var bu çocukta korkusuz

  14. 2013: A McLaren  Odyssey (spa2000) avatarı
    2013: A McLaren Odyssey (spa2000)

    🙂
    Gerçekten buralar güzelleşmeye başladı. İnce espriler havada uçuşuyor.

    Demek istiyorsun ki,
    Tuttuğu takımın pilotu hakkında iddialı yorum yapmak ile gastrointestinal durum arasında hassas bir fark var. Bu fark o kadar ince ki beyin iki olayı birbirine karıştırabilir, bağırsaklardan gelen uyarıyı yanlış yorumlandırıp bunu beynin spora ilgi duyan kısmına yönlendirip ona benim yaptığım gibi iddialı yorumlar yaptırabilir.

    Tahminim yapmış olduğun analiz sonucu varmış olduğun bu yorum incelemeye değerdir.
    Ciddiyim.
    Severim senin gibi laf sokmak isterken bilimsel makale konusu var edenleri.

  15. Nebuchadnezzar  avatarı
    Nebuchadnezzar

    Herşeyin bir vakti saati vardır.Her aklına gelen her yerde yapılmaz.Herşey senin elinde değil.Kafana göre yarışamazsın.
    Basit bir örnekle Son turlarda neden telsizden fırça atıyorlar.Yeter artık aracı finişe getir diyorlar?.Bıraksınlar o zaman herkes yıpranmış lastiklerle fastest lap yapmaya çalışsın..Motorlar son turlarda neden kısılıyor?.Bıraksınlar herkes sonuna kadar gaza bassın.Öyle değil mi senin mantıkla?Şimdi de desene " yemişim motor koruyan pilotu , patlatacaksın arkadaş , sürücüyse o da zorlayacak ve patlatacak"" diye söylesene..Nasıl olsa herkesin 35-40 tane motoru var.
    Eminim ki sen bahreynden ve ispanyadan sonra kendi takımın için "yemişim böyle takımı" demişsindir.Bırakacaksın pilotları birbirini geçecek demişsindir.Puan korkusu da neymiş demişsindir.

    Yarışacaksın arkadaş, sürücüyse o da yarışacak, pilotsa o da yarışacak. Yarışmak için üst sıralara yükselmeyi hedef seçer pilot. Yerine razı olan pilot yarışçı olamaz

    demişsindir:):)

    Diyelim ki perez şampiyona lideri.Monakoda bu hareketleri yapabilir miydi?.HAyır yapamazdı yaptırmazlardı..Bu tip şeyler kaybedecek bişeyi olmayanların işidir.
    Vettel Alonso ve Raikkonen en sondan başlasalardı elbette onlar da gözünü karartıp puan peşine düşeceklerdi..Çünkü zaten sondasın ve kaybedecek bişeyin yok.(Örnek 2010 monako Alonso)

  16. Senna – Prost ?
    Alonso – Hamilton?
    Montoya?

    Arada yarışan diğer pilotların hiçbirisi hiçbir zaman dişe diş rakip olmadı ve uyum içerisinde yarışabilecek pilotlardı. He bu arada 2011 ve 2012 de Hamilton'un yaptıkları da ortada…

    Evet tarihte hiçbir takım bu büyük pilotları bir arada yarıştırmaya cesaret edemedi belki ama Mc laren de çok iyi idare ettikleri söylenemez…

  17. McLarenZDZB avatarı

    Arkadaşım, ben yemişim Alonso gibi, Vettel gibi puan korkusuna kapılıp yerime razı olayım mantığını güden pilotu. Yarışacaksın arkadaş, sürücüyse o da yarışacak, pilotsa o da yarışacak. Yarışmak için üst sıralara yükselmeyi hedef seçer pilot. Yerine razı olan pilot yarışçı olamaz. Bi çare arar geçebilmek için. Monaco gibi bir pistte de 1-2 yer haricinde çare yoksa oraya hedeflenirsin atağını yaparsın. Perez'in de körü körüne bir hamle yaptığını düşünmüyorum. Zorluyor adam napsın. ****** naptı, puan kaygısıyla yer kaybetti. Perez, Button'u da Alonso'yu da gözüne kestirdi geçti. Yani orda hamle yapılabiliyormuş demekki ki Perez yaptı hamlesini ve geçti. Neden başka pilotta görmedik hamle (Sutil hariç). Yarışçı izleyiciye heyecan yaşatmalı.

  18. Kimi Raikkonen avatarı
    Kimi Raikkonen

    Video çıkmamış, link yollar mısın?

  19. örnek ver mesela hangi pilotlar onlar, daha ne yapsın formula 1 tarihinde hiçbir takımda aynı anda zamanının en büyük yıldızlarını yarıştıran başka takım bulamazsın buna rağmen Ron çok iyi yönetmiştir…

  20. 2013: A McLaren  Odyssey (spa2000) avatarı
    2013: A McLaren Odyssey (spa2000)

    Dostum üstteki yorumu senin mesajına karşılık yazdım. Yanışlık oldu.

  21. 2013: A McLaren  Odyssey (spa2000) avatarı
    2013: A McLaren Odyssey (spa2000)

    ……en iyi McLaren pilotlarının arasına girebilir.

    ——————————

  22. scuderiaferrarimarlboro  avatarı
    scuderiaferrarimarlboro

    Senna'yı naptın?

  23. Bu defa hissettigin gastrointestinal bir durum olabilir, dikkatli ol 🙂

  24. Bu çocuk acaba geçen seneki aracı kullansa acaba neler yapabilir demeden edemiyor insan….Mclaren potansiyeli altında bir aracı kullanmak hem kariyerine hemde takıma zarar veriyor. Hız bir araca kavuşması lazım bir an önce.

  25. 2013: A McLaren  Odyssey (spa2000) avatarı
    2013: A McLaren Odyssey (spa2000)

    Çok hızlı bir şekilde Perez'e galibiyet kazandırmalıyız.
    İstatistik toplaması için acele etmeliyiz.
    Bu çocuk gelmiş geçmiş en iyi McLaren pilotlarının arasına girebilir.

    Bu yazdıklarımın Kimster ile yaşananlarla ve yazılanlar ile bir ilgisi yok.
    Sadece yıllardır izlediğim bu spor bana bazı şeyleri hissetme yetisi kazandırdı diye düşünüyorum.

  26. Rai ayıp etmiş.Biraz kibar olsun.Adam geçmeye çalışıyor ,Rai buzdan olduğun için sıkıştırıp geçmiş bana ne demiş.Hıh yapmış

  27. O piste gezmeye çıkmadı herhalde.Afferin Pereze, yarış yapıyor.Kaza da elbet olur. Klasik adam Buttun(örnek olsun diye dedim bir çoğu böyle,atak yapamıyor) gibi tur mu atsın.
    Eğer böyle giderse Perezi destekliyeceğim.

  28. arkadaşlar bakın perez çok üstün bir pilot ya diğerleri hiçbirşey bilmiyor.Alonso 10 tur rai yi kovaladı da akıl etmedi oradan dalmayı(!). Raikkonen webberi , vettel rosbergi o kadar kovaladı yaklaştı ama perez gibi akıl edemedi(!)geçmeyi..bu olay bana pilotlar ile sürücülerin farkını bir kez daha kanıtladı. perez sürücüdür.alonso vettel raikkonen ise pilottur.perez gibi 3 tane daha pilot olsa 78 turun 77 si safety car altında biter.zaten yarış ta iğrenç bir hal aldı bunların yuzunden.

  29. Şumiyi tutup geri çeken de Domenicali'ydi 🙂

  30. Shumi david i sopalamaya mc garajina girdigindede senin ron amcam takım patronu idi

  31. Bi dakka bi dakka… Ron Dennis olsa Kimi açıklama yapamayacak mıydı? Ron Dennis kim oluyor. O önce kendi dizginleyemediği pilotlarını dizginlemeyi öğrenip gelsin.
    .
    Kimi sadece ***** dedi ki bence bu gerçekten kullanılabilecek en iyimser tabirdi. Defalarca izledim. Hadi dedim ki Kimi Perez'in atak yaptığını fark edip ona mümkün olduğunca yer bıraktı. Peki Perez o hızla ve o açıyla nasıl dönmeyi düşünüyordu o virajı? o açıdan o viraja girilir mi bunun neresi yarış kazasıdır? Yaptığı atağa iyimser bir atak değil aptallık denir. O pist Monaco. Sen önündeki pilottan bariz hızlı değilsen zaten atak yapmazsın. Yoksa diğer pilotlar da millete vura kıra geçmeyi bilmiyorlar mı? Yapamayacakları iş mi? ama Formula 1 pilotu olmak ben agresifim ben agresifim diye aptal aptal ortalıkta dolanıp her yarış birilerine dokundurmak değildir.

    Mc laren güya agresiflik adı altında pilotunu serbest bırakmaya devam ettikçe daha çok geriye gider ki umarım da giderler. En azından dibe vururlarsa daha fazla düşemeyeceklerinin farkına varıp bir sıçrama gerçekleştirirler…

  32. Kadir YILMAZ avatarı

    Ne desek tarafsız olamayacağız, benim aklıma iki şey geliyor; ilki böyle bir geçiş geçiş midir, yani Rai o kadar kapanmasa ama dönüşünden de vazgeçmeyip (virajı kesmeden) dönse, Per in o hızda dönme şansı var mı ya da Rai ye göbekten girer miydi merak ediyorum. İkincisi ise Ham ile ilgili, eskiler belki yorumlarımı hatırlar ve bilir, Ham in yaptığı geçişleri ve davranışları için de memnun olmadığı mı yazardım (gayet iyi ve özel bir pilot olduğunu söylerim, orası ayrı), hatta eskilerden Onur Aybars ile ufak gerilmiştik(ahlak ile alakalı), toparlarsam, onun içinde heyecan kattığı söylenirdi fakat günümüzde hala heyecan katmasına rağmen o yıllardaki geçiş şekillerini baya baya değiştirdiğini görebiliyoruz. Kısacası büyütmeye hakarete gerek yok, olan da olmuş ama Per hatasız demek "bence" mantıklı olmaz.

  33. Tarafsiz oldugunumu idda ediyorsun, yukarida yaptigin ilk aciklama!?

  34. McLarenZDZB avatarı

    Haklı haksız bir çok eleştiri var. Monaco yarışları %90 yarış değil tren misali konvoyun sorunsuz bitiş çizgisine ulaşmasından ibaret, takvimdeki sıranın geçiştirilmesine dayanan bir mücadeledir diyebiliriz. Arkadaşlar bunu bozmak için Sutil ve Perez dışında hangi pilotu (diğerleri hep üstün meziyetli ya, cesur ya) gerçek mücadele ederken gördünüz. Ya bari geçmeye cesaret edemiyorsunuz (klasmanda ilk 3-4'e giren pilotlar) bari hamle yapın ya. O da yok. Yarışa biraz heyecan biraz zevk katan varsa o da Perez'dir, Sutil'dir. Arkadaşım yarışçı gözüne kestirdiği anda atağını yapan pilottur. Haa elbette temas olabilir ataklarda o ayrı mesele. Ama her atakta bir temasın yaşanması muhtemel diye pitlerde geçiş yapmaya kalkarsanız pilot olamazsınız. Sezon başından beri Kimi, Alonso, Vettel, Hami.. den hangi biri DRS'siz güzel bi geçiş yaptı aklınızda kalan var mı. Ama Perez'den böyle cesurca, heyecanlı geçişleri gördük ve göreceğiz. Pilot pısırık olmaz, hamle yapar yapar ve geçer. DRS'yi beklemez. Biz ancak böyle pilotlar sayesinde daha çok seveceğiz F1'i.

  35. tolgakaranlik avatarı
    tolgakaranlik

    Arkasında duracak tabi, yoksa Carlos amca da onun arkasında durmaz! Sportif başarıdan para kazanamayacağı belli olunca kolay olmuyor yarım milyar dolar maliyeti çevirmek naapsın. Arkasında duracan tabi naapacaaan, ne çektin be Martin oğlum!

  36. tolgakaranlik avatarı
    tolgakaranlik

    Dostum konunun McLaren aracıyla alakası yok, McLaren bugün yüz puan farkla önde gidiyor olsaydı da aynen bu olay kınanacaktı. Sen Perez'in kamikazeliğini savunuyorsan diyecek söz yok, geçen yıl da Lewis'in Massa'ya yaptığını savunmuştun, şimdi o Lewis daha az paraya başka takıma gitti. Yanlışa doğru demek değil kardeşim takım tutmak, adalet kimin aleyhine olursa olsun yerini bulmalı

  37. He yarış kazası.

  38. Adam pilotunun her yarış başkasının yarışını mahvetmesinden ve kendisininde puan alamamasından memnun demekki diycek söz yok.

  39. Ben oldum olası Alonsunun ikili mücadelelerde yarış çizgisinden kaçmasına kızgınım
    son monaco yarışında olduğu gibi perezin atağın da şikanı kesmese çarpışma(sürtüşme) kaçınılmaz olur belki ikiside yarış dışı kalırlar,ama olsun
    Eğer bir yarışçıysan birkaç puan için gelene geç diyemezsin
    Zaten o saaten sonra kapattım bilgisayarı izlemedim ama Raikonene helal olsun Alonso gibi korkak davranmamış

  40. bakıyorumda McLarenin bütün düşmanları 2013 aracının zayıflığından istifade ederek bütün kinlerini birbir kusmaya başlamış. bütün noktalara dokunmaya başlanmış, ama whitmars gibi beceriksiz birtakım patronu olduğu müdetce McLaren düşmanları konuşmaya devam edecektir. Ron dennis takımı yönetecekti Raikkonende bu açıklamayı yapacaktı…

  41. Raikkonen Perez'in ilk hamlesini kastediyorsa sonuna kadar haklı. Rai kenara kaçmasa çarpışacaklardı. İkincisi zaten yarış kazası.

  42. Raikkonen'in son 2 turdaki geçişleri, (tv'de gösterilmeyen) Perez'in izleyip nasıl geçiş olur öğrenmesi gerek…

  43. Raikkonen06  avatarı

    Bu açıklamadan sonra Whitsmarsh'ında kişiliğini aşşağı yukarı anlamış oldum.Arkadaşım sen önce geçen yıl altınızda olan hızlı aracı nasıl katlettiğini açıkla evrim geçirmiş haliymiş bak sen gerçektende evrim geçirmiş araç yavaşlamış sende kabul ettin aracınızın yavaş olduğunu bundan kendini kurtarmak içinde perezi kullanıyorsun durun arkasında durun sene sonunda göreceğim ben sizi gerçek kimliğiniz ortada.

  44. Raikkonen06  avatarı

    Özetlemişsin teşekkürler :))

  45. Size katılıyorum bu mücadele harikaydı tarihte de buna benzer mücadeleler vardır. Dediğiniz gibi kalite. Perez o virajı dönemezdi o temas olmasa bile. Olan olmuş sağlık olsun ne diyelim 🙁

  46. Kesinlikle abi alakası yok. Bu resmi atmamda ki neden iki büyük pilotun böyle bir pozisyonda bile temas yaşamaması. Monoca ya gelirsek abi Perez'in savunulacak hiç bir yönü yok bana göre neden dersen abi Kimi dönmeye başladı ve zaten arabanın burnu o kısma sığmadığı için bariyerlere vurdu diyelim ki Perez bariyere vurmadı o virajı nasıl dönecekti ? Heyecan kattı tamam abi Hem takım arkadaşıyla hem Alonso ile hem Kimi ile bir sorunu oldu temaslı yada temassız.

  47. Bu mücadelenin videosunu çok sık izliyorum ve kendimden geçiyorum diyebilirim(herhalde nefesimi de tutuyorum). Buna benzer çok mücadele var(sonunda kazayla biten) ama böylesi yok işte; KALİTE farkı!.. Yakın zamanın meşhur mücadelelerinden Kubica-Button, Webber-Alonso, yine Kimi-Schumi v.s. mücadeleleri de beni heyecanladıranlardan.. Farz edelim ki Kimi yer bıraktı ve Perez oraya girdi, muhtemelen bir sonraki manevrada yine tokuşacaktı ya da yolun dışınaaa; oradan kaliteli bir geçiş çıkmaaazzz, neyse artık…

  48. attığın resimle monacoda ortaya çıkan durum arasında hiç alaka yok hakan. brezilya'daki ilk virajda bu tür kareleri görmek çok mümkünken monaco'da benzer bir şeyi görmek çok zor. kıt kanaat yapılan bir geçiş noktası var. onu da herkes değerlendirmek ister.

    Perez'e acıyorum açıkçası. Formula 1'de iki tarafa bulaşmayacaksın 😀 çekeceği var taraftarlardan. ağzıyla kuş tutsa fayda etmez artık 🙂

  49. the best player Kevin Durant avatarı
    the best player Kevin Durant

    kobayashi bundan daha iyiydi yaw oda kamikaze ama perez bi başka f1 tarihinde bir ilk olacak. Basından eleştiriler gelince kamikazeye döndü, tam bir fiyasko. Kobayashiyi alsınlar daha iyi.

  50. Yalnız schumacher in öl sol lastiğinin hali ne öyle iyiki bırakmış bu takımı o araçla bile son yılında iyi iş çıkarttı efsane.

  51. ''Onun ruhundan ve mücadeleci yapısından memnunum."
    ne ruhu perezde kamikaze ruhu var.yarışlarda genellikle bu ruh hortluyor ve bilinçsizce saldırıyor.düzelir dedik genç dedik kendini dizginler dedik yok.alın götürün şu adamı psikoloğa

  52. Prost'un değil Senna'nın takımıdır McLaren. Prost gibi çakalca değil Senna gibi mertçe yarışan pilotların takımıdır.

  53. Bu Whitmarsh beni McLaren'dan bezdirdi. Beceriksiz patron, beceriksiz pit ekibi, beceriksiz mühendisler, beceriksiz pilot ikilisi, Mercedes mevzusu. Şimdi de açık açık çakallık yapan pilotu savunuyor. Arkalara düştük diye böyle çaresizce ve zavallıca davranmamıza gerek yok.

  54. 2012 Japonya'da da çok mücadeleciydi. Yazık çok yazık bir insan pilotunu savuna bilir yarışa heyecan da katmış olabilir ama bu heyecanı katarken başka birilerine zarar vermeden yapsaydı keşke. Tam iki kere şampiyon bir takım arkadaşıyla sorun yaşamış daha sonra Fernando gibi üstün mücadele ruhuna sahip bir pilotla sorun yaşamış ve sonunda da Kimi Raikkonen gibi sakin eşit mücadeleyi seven geçişlerde temiz atak yapan bir pilota bulaşmış sonunda da Ben Mclaren koltuğunu hak etmiyorum demeye getirerek çaylakça amatörce yarış dışı kalmıştır.

    Attığım resim şampiyonların ve kralların nasıl yarıştıklarını kanıtlar nitelikte.

  55. erkan  cömert avatarı
    erkan cömert

    bu açıklamalarını sezon sonuda görmek isterim, zaten başarısız araç, günü böyle kurtaramazsınız ,perezi kulanıyorsunuz ,bence kendi kötü aracınızı örtmeye çalışıyorsunuz ,kazalar oldu ,şöyle oldu böyle oldu diye ama unutmayınki, lotus ta grojan var, ferraride massa var, ve rbr de webber var, yarın öbür gün de ,senin perez e bugun dediklerini, yarın da onlar gerideki pilotlarına derse ne olacak ?görürüm sizi o zaman ,hele grojan komposto yapar tüm pilotlarınızı 😀 iyiki mc laren i bırakmışım, hileli bir şampiyonluktan başka son 10 senedir neredeyse hiçbirşeyleri yok ,neden olmadığıda belli ron dennis iyi eğitmemiş bunları,,,,

  56. 2013: A McLaren  Odyssey (spa2000) avatarı
    2013: A McLaren Odyssey (spa2000)

    Sonuna kadar.